الجمعة، أبريل ٢٠، ٢٠٠٧

واحشنا يا منعم

6 تعليق:

غير معرف يقول...

انا طبعا لا استطيع ان اقول انك واحشني بس اقدر اقول اننا مفتقدينك مفتقدين روحك ونشاطك ومفتقدين احساسك ومشاعرك للقصاص والاخوانك التانيين مفتقدينك في تغطيتك للاحداث مفتقدين ان حد يتكلم بالنيابة عننا بكل صدق ربنا يصبرك ويثبتك
واكيد اصحابك واخوانك مفتقدينك جدا واكيد كل فرد في الجماعة مفتقدك وانا واثقة اللي هيكتب في هذا الموضوع من اصحابه سيكتب قصص وحكايات
بس انا كان لية تعليق خطر الان في زهني ان في قضية المغني تامر حسني بعد سجنه كان هناك شخص عمل يافطة كبيرة اوي في وسط البلد كتب فيها واحشنا ياتامر (طبعا مع الفارق بين الشخصيتين والقضيتين وانتم تعلمون المفارقة جيدا)بس لو كان بايدي اكتب له وللي معاه كلهم في كل شارع في كل محافظة وعلي كل بيت
وحشتووووووووووونا وبنحبكم جدا في الله

غير معرف يقول...

ربنا يفك أسرك ياعبد المنعم

غير معرف يقول...

فك الله أسرك يا أستاذ عبد المنعم

ابناء مصر يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
ابناء مصر يقول...

كما أدانت حركة أبناء مصر و هي حركة شبابيه شعبيه مكونة من بعض أصحاب المدونات علي الأنترنت أعتقال منعم في أول بيان رسمي لهم علي صفحتهم و هو البيان الذي سبق حتي بيان تأسيس الحركة
للمزيد رابط الحركة الحالي (وقتي حتي يتم يجهيز الدومين) http://abna2masr.blogspot.com/

غير معرف يقول...

بسم الله انا طبعا ماتشرفتش بمعرفة (اخويا) عبد المنعم بس اللي ببعض اكبر كتير من اني اعرفه شخصيا بس الواحد لما بيفكر في الموضوع بجدية بيلاقي وعد الرسول والطريق اللي محددهولنا لازم يبقى كده . يا عبد المنعم اعتقالك ده بيقرب نصر ربنا لدعوته يوم بعد يوم وانت مش واخد بالك وبيثبتنا احنا اللي برة على طريق ربنا اكتر لاننا كدة اتاكدنا للمرة المليون اننا صح واحنا لما بنتكلم عن عبد المنعم فاحنا مش قصدنا هوة وبس ده قصدنا كل الاخوان المعتقلين مش كدة وبس ده كل الناس المعتقلين عشان مبدأ حتى لو كان المبدأ دة عكس مبدأي .
وانا مع الاخت هاجر في ان احنا بنهتم بحجات فاضية وبناس معمللولناش حاجة وبنهمل ناس تانية مضحية بوقتها وجهدها عشان دين ربنا يا عبد المنعم اظن انك -ان شاء الله- زي الامام احمد بن حنبل وان دة شرف كبير ليك انك تتاخد عشان قولة حق وانا بقولها تاني انا هافضل اخوان