الخميس، أغسطس ٢٣، ٢٠٠٧

بعد مؤتمر صحفي هدد فيه النواب بتدويل القضية :لإفراج عن نائبي الإخوان


عقب مؤتمر صحفي عقده كتلتي الإخوان والمستقلين بمجلس الشعب اليوم أمام المجلس قررت نيابة أمن الدولة العليا الإفراج عن النائبين بالمجلس صبري عامر ورجب أبو زيد بكفالة 10 آللاف جنيه لكل منهما

قد يكون سبب سرعة الافراج عن النائبين تهديد نواب الاخوان والمستقلين تصعيد قضية اهانة نواب الشعب الي البرلمان الأوربي والدوائرة الغربية لفضح ممارسات النظام المصري في تعامله مع ممثلي السلطة التشريعية ونواب الشعب

8 تعليق:

x-man يقول...

تهديد ايه الدوله دي مينفعش معاها تهديد ومبتاكلش من الكلام ده
انا سامع طراطيش كلام كده وان معدي جنب النيابه ان النايب العام كان مزنوق في عشر تلاف جنيه والدوله مرضيتش تخلصله السلفه فقال اما امشي نفسي انا بقي واشوف حالي

DR_adhm يقول...

حكومه مابتجيش الا بالعين الحمره والتهديد

محمد عبد الرحمن يقول...

الله أكبر
ياحكومة الجبن والخسة هكذا تعجزين حتى عن الثبات فى الباطل فما بالكم بالحق فهم لا يعرفونه
الله أكبر يامثال المتقهقرين الخوف يملأ مابين جنوبكم من الحق وأهله
والله إنى أكاد أرى نور الصباح يشرق على أرض الكنانة يوم يصبح الجبناء فى مكانهم الطبيعى
مع النفايات

مهندس مصري بيحب مصر يقول...

الحمد لله الذي فك أسرهم
اللهم أنصرهم و ثبتهم على الحق

غير معرف يقول...

اما ان الناس دى مؤدبه اوى والله ماتدولوها يااخوان وتفضحوا النظام العاهر

شقاوة شعب يقول...

لأ بقى بقى حاجة تغيظ بصراحة
يعنى ايه يخرجوا بكفالة
دول نواااااب

محمود سعيد يقول...

تهديد مين !!!

أنا فاكر فى حبسة من حبسات الإنتخابات تقريباً اللى فاتت

إخوانا رفضوا يدفعوا الكفالات لأسباب عدة

دلوقتى النواب يطلعوا بكفالة ويدفعوها

الحصانة بقت ب 10000 جنيه

يا بلاش

hussam يقول...

أنا يصراحة مش موافق علي موضوع الكفالة ده أنا شايف انهم كانوا يكبروا الموضوع احسن ويوصلوه للبرلمان الأوروبي والأورومتوسطي وبعدين نشوف ايه اللي هيحصل ولو ما حصلشي حاجة يبقي ندفع الفلوس وف نفس الوقت نكون وصلنا قضيتنا لكل مكان لكن كون اننا ندفع علي طول فده معناه ااننا شايفينهم فعلا مزنبين